سوالات متداول
چگونه میتوانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
1- از طریق ارسال پیام به شماره 09173795125 در نرم افزار تلگرام یا واتساپ
به چه صورت میتوانیم سایز مناسب خود را انتخاب کنیم؟
در صفحه ی هر محصول و در پایین قسمت انتخاب سایز گزینه ای با نام راهنمای سایز قرار دارد که با کلیک کردن بر روی آن جدول راهنمای سایز برای شما نمایش داده خواهد شد . شما می توانید طبق جدول سایز بندی و روش اندازه گیری، سایز مناسب خود را انتخاب کنید.
آیا می توانم کالایی را به سفارش خود اضافه کنم؟
در صورتی که سفارش شما در وضعیت ارسال قرار نگرفته باشد، می توانید کالای جدید مورد نظر خود را سفارش داده و به منظور هماهنگی برای ارسال هردو سفارش به صورت یکجا با واحد پشتیبانی به شماره تلفن 09173795125 تماس بگیرید.
سفارش من هنوز به دستم نرسیده است، چطور پیگیری کنم؟
1- ارسال از طریق پست و تیپاکس :
بعد از تحویل هر سفارش به پست ، برای شما کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک ارسال خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات اداره پست و وارد کردن کد ارسالی، وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید. در صورت عدم موفقیت می توانید با شماره 09173795125 واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید.
امکان تعویض یا بازگشت سفارش وجود دارد؟
بله، با رعایت کردن شرایط تعویض و استفاده نکردن از محصول، امکان تعویض یا بازگشت سفارش وجود دارد.
آیا امکان رزرو سفارش و محصول هست؟
خیر متأسفانه این امکان در سایت وجود ندارد.
اگر سایز محصول مناسب نبود امکان تعویض یا مرجوع وجود دارد؟
بله، با رعایت کردن شرایط تعویض، امکان تعویض سایز وجود دارد.
آیا امکان تعویض حضوری هست؟
بله، امکان تعویض حضوری در فروشگاه وجود دارد.
چطور می توانم ثبت نام کنم؟
اگر با تلفن همراه وارد سایت می شوید در صفحه ی اصلی سایت با کلیک بر روی علامت سه خط در سمت راست ، منوی ورود / ثبت نام ظاهر میشود سپس با وارد کردن یک شماره تماس میتوانید ثبت نام کنید و پس از انتخاب رمز عبور و نوشتن اطلاعات نظیر نام و نام خانوادگی و آدرس و کد پستی ثبت نام خود را تکمیل کنید. اگر با کامپیوتر شخصی وارد سایت میشوید با کلیک بر روی منوی ورود/ ثبت نام ظاهر میشود و سپس می توانید ثبت نام خود را طبق توضیحات بالا کامل نمایید.
برای استفاده از سایز نیاز به راهنمایی دارم
برای پیدا کردن سایز میتوانید قد و وزن خود را به شماره تلفن 09173795125 بخش امور مشتریان اطلاع دهید. البته راه دقیق تر استفاده از راهنمای سایز میباشد که برای هر محصول متفاوت است.
برای شهرستان چند روز طول میکشد بدست مان برسد؟
3 تا 4 روز کاری (72 تا 96 ساعت کاری)
چگونه میتوانم سفارش خود را از طریق پست پیگیری کنم؟
کد مرسوله خود را در سامانه رهگیری مرسولات پستی به آدرس http://newtracking.post.ir وارد کنید و از وضعیت بسته ی خود مطلع شوید .
هزینه ارسال چقدر است؟
1- هزینه پست برای تمامی شهرها مبلغ 60 هزار تومان می باشد.
2- هزینه ارسال با تیپاکس به صورت پس کرایه و بر عهده مشتری میباشد.
چطور میتوانم از موجودیها مطلع باشم؟
1- موجودیهای فعلی هر محصول را میتوانید در صفحه هر محصول در قسمتی که قصد انتخاب سایز محصول مورد نظر خود را دارید مشاهده نمایید.
2- در صورت نیاز به اطلاع از موجودی فروشگاه های حضوری در قسمت جزئیات محصول می توانید با انتخاب دکمه "مشاهده موجودی در فروشگاه" از موجودی کالای مورد نظر خود مطلع شوید.
فروشگاه ها دستگاه کارتخوان دارد؟
بله
برای رفتن به فروشگاه حضوری باید وقت بگیریم؟
خیر، مراجعه به فروشگاه های حضوری نیاز به وقت گرفتن ندارد.